Translate

sobota 15. července 2017

Singapore, here I come!

Konec dubna...konec května...a nakonec pátek 30. června. Datum relokace se pořád posouvalo a posouvalo, ani ne tak že já bych nechtěla jet, jen jsem pracovala na projektu, který se zpozdil. Nakonec ale můj oficiální zčátek v singapurské kanceláři padnul na 3. července. Exciting! No a když už jsem měla datum, všechno ostaní se dalo začít plánovat kolem toho. Z firmy mi potvrdili byt, který jsem v rámci balíčku od firmy dostala, koupila jsem si jednosměrnou letenku – a věřte, že to je podivný pocit kupovat si one way ticket do Singapuru! K mému zelenému travel buddy jsem si objednala červeného, 130 litrový loďák na kolečkách, no a jestli se nesbalím do tohodle tak asi vůbec. Začala jsem třídit věci a odnesla soustu věcí na charitu, ale stejně to v pokojíku vypadalo, jako by nic neubylo! Napakovala jsem obří tašku věcí do Prahy, hlavně zimní oblečení, které jsem usoudila v Singapuru netřeba (to jsem jestě netušila, jaký mrazák tu dokážou udělat klimatizací, ale o tom příště!). No a pak už nezbylo než jen sbalit co se bejde do dvou kufrů, ale vydat se za dobrodužstvím. Easy, žejo!

Jenže pak se věci poněkud zkomplikovaly... podobně jako jsme byli začátkem roku v Austrálii a Číně, tak postupně budeme navštěvovat během roku i další markets. Původní plná byl smáznout Indii a Střední východ v květnu, ale to se nezadařilo časově sladit, takže se to přesunulo na srpen. Ale začátkem července se ukázala jako vhodná a zároveň jediná možnost Jihovýchodní Asie. Hm, tak jo...letenku jsem měla koupenou na přílet v sobotu, v pondělí jsem v kanceláři musela podepsat papíry ohledně víz, takže odlet do Indonésie naplánován na úterý ráno. To samozřejmě způsobilo zmatek v celé organizaci a potvrzoání bytu, ale nakonec se všechno vyjasnilo, byt mi přebookovali na 13. července po návratu z Malaysie, teď jen zbývalo to inteligentně sbalit tak,aby se nejen všecho vešlo, ale abych na první dva týdny cestování měla vše, co potřebuju. Easy! ..no měli jste vidět Honzu, jak se na mě s pobavením koukal z potele, když jsem tam rozpačitě třídila „tohle jde sem a tohle tam“. Doléval mi víno a pouštěl hudbu a myslím, že přestože by se mnou jel hned, zorganizovat tenhle výbuch mi rozhodně nezáviděl...

Když jsem lidem v práci říkala, že pátek je můj poslední den, nadšeně se ptali kdy letím a byli úplně vedle z toho, že letím v ten samý večer. Jo, možná jsem si mohla vzít volno, ale proč..balit na psolední chvíli takhle do daleka stejně nejde, a co, cudu jen seděta koukat na hodinky, kolik zbývá do odjezdu na letiště? Z práce mi objednali taxi, co mě s oběma zavazadly vyzvedlo před domem. Byl to zvláštní pocit. Zavřela jsem kufry a stála uprostřed napůl prázdného pokoje. Vypadalo to smutně... Připomnělo mi to můj odjezd do Kanady, ten pohled do zhasnutého pokoje brz ráno před odjezdem na letiště. Pamatuju si, jak jsem si říkala „tak čau za rok“...to u londýnského bytu asi úplně neplatilo. Honza byl v práci a v bytě bylo ticho. Naposledy jsem se rozhlédla a pak už to ranní ticho prožízlo moje hekání, když jsem se snažila přes malé koberečky v chodbě provléct kufr, který jsem měla pocit, že musí vážit aspoň tunu. Po pravdě jsem byla docela nervózní protože jsem měla dokoupené zavazadlo, teda, 25 kg...takže jsem na dva kufry celkově měla 55 kg limit. Mega hodně, ale nevěřili byste kolik má člověk krámů! Váha překvapila i taxi řidiče, který v upravené vestiččce pohotově bagroval zabazadla do kufru. Mno, a hurá do práce...

S lidmi z práce jsme měli domluvený společný farewell oběd. Dopoledne jsem ještě kutila pár věcí, uklidila stůl a skartovala hromadu starých dokumentů, slupli jsme obídek a dali si drink na počest mého dobrodružství, dostala jsem moc pěkné a milé přání...no a než jsem se nadála, už mi hlásili, že moje taxi na letiště čeká. Rozloučila jsem se naším londýnským týmem a bylo to hrozně pěkný, byko mi z toho až smutno, protože mě skoro všichni šli ven doprovodit ven... Kluci se chopili kufrů, holky mě objímaly a na mě to úplně padlo, jak mi ta londýnská partička bude chybět... Ale jak jsem všem slíbila, nejpozději na Vánoce!

Měli jsme s Honzou sraz na letišti. Tyhle loučení nejsou nikdy super, ale Honza byl skvělej. A já za to byla vděčná! Seděli jsme v kavárně a čekali na otevření check in přepážky na zavazadla. Nevěděla jsem, jak se cítit..bylo mi smutno, ale zároveň jsem se těšila, bála jsem se, ale zároveň mě na tom bláznivém výletu něco děsně lákalo... myslí, že definice rozpolcené mysli!

No, ale nebudu to natahovat....rozloučili jsme se a já zmizela skrz security... Poslední hovory provedeny, a tak už jsem se jen nalodila ...a se slzamiv koutku očí jsem sledovala, jak se Londýn vzdaluje a vzdaluje... a pak jsme proletěli mraky a nebyl vidět víc než cukrová vata... Tak jo. Singapore, here I come! Be nice to me, jsem tu nová!   


Žádné komentáře:

Okomentovat