Translate

neděle 10. prosince 2017

Coming home for Christmas...not quite yet but almost!

Je to proste divny. Stejne jako vsude jinde tady maji vanocni vyzdobu, lidi nakupuji darky, v obchodech hrajou koledy, poradaji se vanocni vecirky a restaurace nabizi 'Christmas specials'. Jen teda kdyz u toho chodite v kratasech a zabkach tak je to proste divny. Na adventni venec bych tu mohla oskubat nejakou palmu, ale zrejme by mi to vanocni amosferu stejne nenavodilo. Dokonce jsem jeden vecer zkousela poslouchat vanocni koledy, jako jestli me to navnadi....a ne no. Lis, moje norska kamaradka, ktera ma taky rada snih a zimu, rikala, ze loni se ji tak zastesklo, ze se zavrela doma, pustila klimatizaci na co nejchladneji to slo a sedela tam ve svetru a pila svarak. No, jinak se tu zimne asi moc citit nebudete. Vanocni dekorace tu maji pekne, o ne ze ne, jen proste ty koulicky a svetylka na palme vypada...rekneme nezvykle. No tropy jsou tropy.. A protoze se na Vanoce vyrazim vychladit do Evropy, kde podle poslednich zprav snezi, jsem cela natesena, jen teda asi me ceka docela teplotni sok. Taky jsem si musela projit nezvyklym procesem shaneni zimniho obleceni v zemi, kde celorocne chodite v kratasech...pravda, nakupni centra jsou klimatozovana, takze se neroztecete, kdyz si zkousite vlneny kabat, ale ty couhajici zabky a hole nohy k tomu jsu proste usmevne. Nehlede na to, ze musite trochu vedet, kam jit veci shanet. ne ze byse tu koupit nedalo, ale takove kozacky uplne vsude nemaji, takze rozhodne necekejte desitky druhu na vyber. Ale zadarilo se, v kufru mam peclive slozeny kabat a kozacky a par svetru, no a snad mi nebude zima! Oproti predchozimu baleni na cestytentokrat vsechno to zimni obleceni zabralo mnohem vic mista, uplne jsem odvykla vozit a nosit dlouhe kalhoty napriklad. Znate takovy ten pocit, kdy si na konci leta poprve obleknete do prace kalhoty a jako by neco na tech nohou bylo divne..no, tak jsem se prave nasoukala do jeanu, neb sedim u  gatu a klimatizace tu frci po singapursku (these people love the aircon!), v tasce na me jeste ceka svetr, az ve vzduchu prituhne! Ale ty brdo, tesim se! Uz tyden mam cestovni horecku! Tesim se domu, a i kdzy teprve letim do Londyna a do Prahy se dostanu az skoro za dva tydny, uz budu v Evrope a Londyn uz je jak mamka rekla, za humny... skoro stejna timezone, hodinka a pul letadlem, no kousicek. Takze to v Londyne vsechno pekne rychle sfouknu a pak hura domuuuu! Jak rikam, uz se desne tesim...a uz letim!


My jsme ready na presun do Evropy!


Žádné komentáře:

Okomentovat