Translate

neděle 2. prosince 2018

Fascinujici Japonsko - nedelni Tokyo

Oproti sobotu jsem se v nedeli potrebovala trochu vyspat, a tak jsem na pruzkum mesta vyrazila az asi kolem desaty (to samozrejem zahrnuje ranni beh zejo, trenovat se musi!). Nejdriv jsem si to namirila do japonskych zahrad Rikugien gardens. Barevny podzim byl tady sice trochu min fotogenicky bez modre onlohy a slunecnich paprsku jako vcera, ale i tak bylo fajn se jen tak potulovat pesinkami, obkrouzit jezero, pozorovat korzujici rodinky s detmi a fotografy, co prisli lovit podzimni snimky. Zahrady nejsou nejak extra velke, ale za navstevu stoji, zvlast kdyz chcere prekvapive tichy unik z mesta.

Slunicko se snazi!

Japonske zahrady
 






Japonsky rozjimajici duchodce

Odtud jsem skocila na vlak a zamirila smerem do centra Tokya k Imperial Palace. Je to hrozne zvlasnti misto, vlastne takove obri prostranstvi, ktere asi kazde jine zemi by bylo vypimpane avykudrlinkovane, ale tady je proste jen prazdno...actually a bit sinister place..obri plocha a sikore cesty, po kterych korzuji v mensih skupninkach prevazne turisti, a to cele v okoli kancelari  amodernich vyskovych budov. Cely arela je ohraniceny vodnim prikopem, takze se dal jit kolem dokola, a kdyz mate stesti tak uvidite is tridani strazi u Seimon Ironbridge.

Japonsti diskutujici gentlemanti

Obri prostranstvi pred Imperial Palace arealem...bizar!

Havran na lampe

Nimbus 2000?
 







Slunicko se odpoledne rozhodlo definitivne schovat, a tak mi zacala byt trochu zima. Zapadla jsem tak do jedne kavarny na caj, protridila fotky, ohrala se...a kdyz vykoukla ven, uz se stmivalo. Kouknu na hodinku a bylo kolem pate! To se va v Singapuru vazne nestane....ale rekla jsem si, ze bych toho mohla vyuzit a vyrazit se jeste podivat na nocni Tokyo. Hupsla jsem na metro a zamirila do ctvrti Odaiba, odkud je vyhled na Rainbow bridge a skyline mesta.

Tyhle rozkosny deticky me uplne fascinovaly...prvni vec, co udelaly, kdzy nastoupily, bylo, ze si samy bez jakehhokoli pobizeni sundaly boticky, nez vylezly na sedacku! Vypravela jsem to pak kolegum v praci avubec nechapalu moji facinaci a koukali dost prekvapane, kdzy jsem rikala, ze casto v metru vidite jak deti na sedacce stoji v botickach...no jedna z dalsich veci, co evidentne funguje v Japonsku jinak....ale deti byly fakt sladousove! 

Rainbow bridge

 


Spousta paru tam chodi koukat na zapad slunce a jen tak vegetit na vecer...

I Tokyo ma palmy!

No, a to je z nedelniho vypraveni asi vsehcno....byl to prima vikend! Tokyo a Japonsku tal vubec je fascinujci zeme, ktera si asi zaslouzi vic casu nez vikend, ale to asi az nekdy priste.

Na zaver jeste fotka prezuvek v recylacnim zarizeni na plasty......a pak uz jen vyhled z letadla na ceste zpatky do tropu.

Panorama prezuvek v recyclacnim zarizeni na plasty....neuveritelne!

Bye bye fascinating Japan...

A co je to tam za kopecek nad mraky?! ....Fuji nas hned tak neopusti, ani ve vzduchu!

Arigato Japonsko, bylo to tu super....snad zase brzy! Treba se naucim vic nez totemo kawaii!



Žádné komentáře:

Okomentovat